Setting up Salesforce Backup

יצירת Connector חדש מייצרת למעשה לקוח חדש לגיבוי SalesForce. במדריך זה נציג צילומי מסך של שלבי הקמת Connector חדש.

על מנת לגבות את Salesforce, עליך להיות בעל גישה ל- API של Salesforce. עיין ברשימת הרישיונות הנתמכים:
salesforce connector 1
חובה להשתמש בחשבון משתמש של מנהל מערכת של Salesforce על מנת ליצור קונקטור. רק למשתמש זה יש את ההרשאות הדרושות לגישה לכל הנתונים של סוכן Salesforce.

כדי לגבות את כל הקבצים ואת כל הקבצים המצורפים של הארגון – לא רק אלו שבבעלות מנהל המערכת – מנהל המערכת שיצר את הקונקטור חייב לאפשר הרשאת שאילתת כל הקבצים ב- Salesforce.

כדי להפעיל את שאילתת כל הקבצים:

1. יש להיכנס ל- Salesforce באמצעות חשבון הניהול.

2. Select Setup > Administration Setup > Manage Users > Profiles.

3. יש לערוך את פרופיל המשתמש של מנהל המערכת, גלול מטה אל הרשאות ניהול וסמן את התיבה שאילתה על כל הקבצים – Query All Files.

 

חשוב מאד: את כל השלבים להלן יש לבצע דרך חלון דפדפן במצב פרטי (Incognito) על מנת למנוע שמירת פרטי לקוח בדפדפן!

1

יש לבצע התחברות למערכת באמצעות כתובת הדוא"ל והסיסמא:

gsuite backup a
בעמוד המתקבל, נלחץ על הקישור Add ונבחר באפשרות Salesforce:
salesforce connector 2
יש להזין שם לקונקטור ולאחר מכן להיכנס באמצעות חשבון Salesforce. יתבצע ניתוב אל https://login.salesforce.com/.
הערה: מערכת Keepit אינה יכולה לבצע הפניה אל https://test.salesforce.com/. בהתאם לכך, לא ניתן לגבות קבצים שנמצאו בארגזי החול של Salesforce.
salesforce connector 3

יש להזין את אישורי Salesforce כדי להיכנס.

קרא את ההרשאות הדרושות ל- Keepit ואז לחץ על אפשר. תועבר חזרה ל- Keepit.

הערה: הרשאות תידרשנה רק בפעם הראשונה שיוצרים קונקטור. לאחר מכן Keepit שומרת על ההרשאות הדרושות לה.

salesforce connector 5

להגדרת הקונקטור ניתן לבצע:

עריכת שם הקונקטור.
הגדרת מספר השימוש בבקשות API.
הגבלת תקופת ה- Retention.
ניהול גישת המשתמש לקונקטור על ידי בחירת סמל הנעילה.

salesforce connector 4

בשלב זה יש ללחוץ על כפתור Save: הקונקטור ייווצר והגיבוי הראשון יתוזמן.

דילוג לתוכן