How to Configure Scheduled Reports

מטרת מדריך זה הינה ללמד את אופן הקמת דוחות במערכת NOC והגדרת תזמון שליחת הדוחות. הדוחות אותם תוכלו להקים יכולים להישלח אליכם ו/או ללקוחות שלכם.
בשלב הראשון יש להיכנס ל- NOC באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלכם.
לאחר כניסה ל- NOC, נעביר את הסמן על תפריט הניוט Configurations נבחר באופציה Schedules:
schedules 1
במסך המתקבל נלחץ על הקישור New:
schedules 2
בשלב זה אנו מגדירים דוח אשר יכלול בתוכו קבוצה של לקוחות אשר יקבלו את הדוחות אשר נגדיר להם. שלב זה מיועד לבדל בין קבוצות של דוחות ולאחר הגדרתו ניתן להגדיר סוגים שונים של דוחות אשר יישלחו ללקוחות:
schedules 3
  • Schedule Name – הגדרת שם כללי לדוח.
  • Frequency – באיזו תדירות נרצה לשלוח את הדוח: פעם אחת בלבד, כל יום, פעם בשבוע, פעם בחודש. נבחר באפשרות Daily כדי לשלוח את הדוח אוטומטית כל יום.
  • Detail Period – כברירת מחדל יוצג התאריך של היום שהוא התאריך ממנו יתחילו להישלח הדוחות אוטומטית (ניתן לשנות במידת הצורך).
  • Start Time – באיזו שעה נרצה שהדוח יישלח אוטומטית: יש לציין את השעה בפורמט XX:XX.
  • Activate – כברירת מחדל הדוח פעיל (ניתן להסיר את סימון ה- V במידה ונרצה שהדוח לא יהיה פעיל).
בסיום ההגדרות נלחץ על כפתור Next.
במסך המתקבל לאחר לחיצה על כפתור Next נוכל להגדיר את הדוחות אשר יישלחו ללקוחות – נלחץ על כפתור New כפי שמוצג להלן:
schedules 4
במסך המתקבל נגדיר הדוח באופן הבא:
  • בשורה Description נזין את שם הלקוח (שם מלא).
  • בשורה E-Mail נזין את כתובת הדוא"ל של הלקוח לצורך שליחת הדוח.
  • אין לשנות את הסימון בשורה Report Source אלא בתיאום עם התמיכה של 010.
  • בשורה DS-System נבחר את שם שרת הגיבוי האמון על שמירת גיבויי הלקוחות. בדוגמא להלן: שרת ששמו BKSRV11.
  • בשורה Report Format נבחר את אופן שליחת הדוח וככל – דוחות יישלחו ללקוחות בפורמט PDF בלבד.
  • נדלג לשורה Report Type: זהו סוג הדוח שנרצה לשלוח ללקוח הספציפי שאנו מגדירים כעת. בדוגמא, יישלח ללקוח דוח Backup Status אשר כל יום יציג בפני הלקוח דוח סטטוס גיבויים. לצורך העניין, ניתן לבחור מהרשימה לשלוח ללקוח דוח בשם Storage Trend אשר יציג בפני הלקוח את מגמת גידול נפח הגיבוי על פני תקופת זמן כלשהי.
  • האופציה Report Option דורשת לחיצה על צלמית הזכוכית המגדלת (חיפוש) והיא מאפשרת בחירה בין דוח אשר כולל את כל הקליינטים של הלקוח – לחיצה בחלון הפופאפ על הערך תחת העמודה # Account, או לחליפין דוח אשר יכלול קליינט ספציפי אצל הלקוח – לחיצה על הערך הרצוי תחת העמודה # DS-Client. (בשליחת דוחות ללקוחות אין ללחוץ על הקישור All מכיוון שהלקוח יקבל סטטוס גיבוי של כל הלקוחות שלכם. אופציה זו יכולה לשמש אתכם כמשווקים).
schedules 5
לאחר ביצוע הבחירה המתאימה יוצג הערך שבחרתם בתיבה Account/DS-Client.
בהמשך ההגדרות ניתן לבחור אם לכלול בדוח קליינטים שאינם פעילים ו/או קליינטים שעדיין לא התבצע חיבור בינם לבין שרת הגיבוי (לרוב אין צורך). יש להשאיר את שאר האופציות מסומנות.
בסיום יש ללחוץ על כפתור OK:
schedules 6
במסך המתקבל נוכל לראות את הלקוח שעבורו הגדרנו דוח ונלחץ על כפתור Finish:
schedules 7
בנקודה זו סיימנו לבצע את כל ההגדרות הדרושות ליצירת תזמון דוח והגדרת דוח חדש ללקוח.
לאחר לחיצה על כפתור Finish או בביצוע כניסה חדשה ל- Schdules, נוכל לערוך באמצעות לחיצה על הצלמית תחת עמודת Edit את התזמון של כל קבוצת דוחות וכן, להקים לקוחות חדשים לקבלת דוחות ו/או לעדכן פרטי דוחות של לקוחות קיימים:
schedules 8
תחת לשונית Schdule נוכל לערוך את פרטי קבוצת הדוחות.

לעריכת פרטי דוחות ו/או הוספת לקוחות לקבלת דוחות, נלחץ על לשונית Task:

schedules 9
לחיצה על הצלמית תחת עמודת Edit עבור הלקוח הרלוונטי תאפשר עריכת פרטי הדוח.

לחיצה על כפתור New תאפשר יצירת דוח חדש ללקוח חדש, או דוח נוסף / אחר ללקוח שכבר מקבל דוח כלשהו.

schedules 91
דילוג לתוכן