במדריך זה נסביר כיצד לבדוק סטטוס גיבוי של כלל הלקוחות במערכת NOC וכן, כיצד לאתר שגיאות / תקלות גיבוי אצל לקוח ספציפי.
בשלב הראשון יש להיכנס ל- NOC באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלכם.
לאחר כניסה ל- NOC, נעביר את הסמן על תפריט הניוט DS-Client נבחר באופציה Backup Status:
במסך המתקבל נקבל רשימה של כלל הלקוחות המגובים בשרת הגיבוי. לקוחות להם בעיה או שגיאה בגיבוי יסומנו בעיגול אדום. לקוחות בעלי גיבוי תקין יסומנו בעיגול ירוק.
על מנת לקבל פרטים נוספים נרחיב את העץ עבור הלקוח המבוקש לבדיקה.
תחת העמודה Events נוכל לראות עבור גיבוי המסומן בעיגול אדום את מספר האירועים אשר גרמו לתקלה / שגיאה בגיבוי. נלחץ על המספר:
ייפתח חלון נוסף אשר יציג פירוט של האירועים אשר גרמו לתקלה / שגיאה בגיבוי הלקוח.
ברירת המחדל לתצוגה הינה התאריך של היום, אולם נוכל לשנות את הגדרת From Time על מנת לקבל דיווח מתאריך רחוק יותר.
תחת העמודה Event Log נלחץ על הצלמית:
כעת יוצג בפנינו פירוט פעילות הגיבוי האוטומטי של הלקוח.
בדוגמא להלן נוכל לראות כי הגיבוי אמנם התבצע, אולם נעצר בשעה שהוגדרה עבור הלקוח לעצירת הגיבוי גם במידה ולא הסתיים: